söndag 16 september 2007

Veckan som gick....

Nu äntligen är vi igång med allt på jobbet o det går i 110 km i timmen nu....fullt ös o mkt att göra inför det som komma skall. Nu hoppas vi på massivt tryck o ett otroligt resultat.

I bakrunden lurar dock en del oroande saker, men de kommer vi få ta med tiden, o vissa snarare än vi tror. Hoppas det går o lösa flexibelt o smidigt.

Har sagt att jag ska jobba minst till 2010 på jobbet o sen får vi se hur läget är o om jag tyker det är lika kul fortfarande. Hoppas det. En del har ju lämnat nu under sommaren o det är ju lite tråkigt, men samtidigt ska livet gå vidare....

Liverpool spelade 0-0 borta mot porsmoth, skitlag som de ska spela tidig match mot som mot alla jävla lag efter landslagsuppehåll o champions leuage veckor.,...snacka om missgynnade.

jaja....chelsea kryssade iaf.....lortlaget. Nu tar vi porto på tis borta istället.

Va på pablo fransisco i fredags i stockholm.....Han är bara bäst tycker jag, helt klart värt...Succè också för Flip Schultz....en riktigt vass kille som körde sidekick till Pablo....

På lördagen va det boxningsgala i LLA, Micke Lindblad hade laddat för match mot Ray Mercer..

Matchen va över på 1.56 o då låg micke ner o undrade vad som hände, Jo det small med en vänsterkrok...hahahaha

Kul o va på en sådan gala dock, har ju liksom aldrig funnits chansen tidigare....Trevligt med andra grejer.

Har vart o besökt mina systerbarn idag, de är så söta ju...roliga små barn det där....fulla med energi iaf kan jag lova. Alltid kul o se dem iaf o leka lite med dem.

Nej sängen nu, vi får se vad denna veckan har att erbjuda.....

Sniper-H

Inga kommentarer: