måndag 8 oktober 2007

Hur vore livet om allt funka som det ska!

Hejsan igen!

Nu är det inte mkt som går rätt, allt på jobbet strular o jag tror folk börjar få paranioda drag varje dag nu. Det måste ju gå o lösa det mesta, men kanske inte på 5 min. Sen är det en del annat skit som händer också som ju inte underlättar det hela, men jag är nog rätt stark psykiskt har jag märkt nu faktiskt.

Jag bara hoppas o tror att saker ska gå åt rätt håll......jag håller verkligen tummarna.

Vi hade lite fest hemma hos Kron i lördags vi skulle ta några öl o grogga lite tänkte vi, det blev inte riktigt så, ca 1000:- senare och efter ett besök på nöjes av alla ställen så va jag hemma o visste inte vad som hänt, men det va skoj iaf o det räknas ju.

När det tydligen så att jag under något ögonblick lovat att åka med till nått outlet i s-holm här också, vi får se hur det funkar också, ska bli rätt spännande. Får väll ställa upp....

Ska förresten ha fest den 27:e, det kan bli hur spännande som helst denna gång....det dyker ju in allt möjligt folk hehehe, ja det löser sig....

Dont hatre the player, hate the game..

Appropå...ska man skaffa eller inte kanske, vad vet jag..

Liverpool lyckades med bravaden o strula till det i två matcher på en vecka också.....0-1 hemma mot marsaille och 2-2 hemma mot tottenham, som skapade just 2 målchanser typ o bägge blev mål på samma sätt....helt otroligt vilken usel vecka det har varit.

FBK hade inte kul borta mot luleå heller......Men enl mkt säkra källor ska Niskala vara klar nu för FBK.......Kom ihåg vart ni läste det först......

Vi ses ungdomar. CIAO!

Inga kommentarer: