onsdag 7 oktober 2009

Mitt i veckan!

Jaha, då va det onsdag, eller lill lördag som vissa alkoliserade människor skulle sagt. Själv har jag verkligen inte tid att gå ut eller göra något annat heller för den delen denna onsdag.

Som det ser ut just nu är jag inne på min tredje arbetsvecka där jag jobbar 11-20.15 varje dag, inte skoj då jag åker hemmifrån 08.50 och kliver innanför min dörr ca 22.15 på kvällen, inte mkt fritid över.

Helgen är heligtid kan jag lugnt säga..


Ska kanske på fest på lördag, ko pojke är temat rent översatt....men jag har ett problem, jobbar sön igen :-/ funderar på att avböja kalaset och satsa på att göra ytterligare en gedigen arbetsinsats på firman....

Appropå firman! det pågår en medarbetarundersökning nu, ska bli kul o få resultatet redovisat, om man nu jobbar kvar då vill säga.

Ska ta en ny svängom i helgen o försöka söka ett 10 tal nya jobb runt om istan...

Vi ses o hörs, o snart ska det väl bli nån fest också hoppas jag!


//Sniper-H

1 kommentar:

Anonym sa...

Sådana informativ hemsida! Stort tack! Tack för en bra tid på din webbplats. Det är verkligen ett nöje att förstå en webbplats gillar det här fylld med fina information. Tack!