söndag 21 juni 2009

Midsommar....

Hejsan!


nu skriver alla om vilken fantastisk midsommar de haft trots regn o rusk o allt vad det är. Jag tänkte göra nästan lika dant!

Hade en grymt trevlig midsommar med folk jag aldrig träffat förut, jo 2 st hade jag allt träffat innan. Det va väligt trevligt o stifta bekantskap med dessa nya personer o karaktärer, jag va lite förvaranad om vad som skulle ske.

Blev riktigt gött grillat o efter två tallrikar gav jag upp. Rödvin till maten, det ni!

Jag är förövrigt ganska imponerad av den mindre mängd alkohol jag konsumerade denna midsommar...7 öl ( 33cl ) och en flaska rött. Jag njöt av atmosvären o sällskapet istället.

Det va en grymt bra midsommar trots vårt mediokra spel i krocket, det va dock inte igår jag spelade det spelet kan jag säga....hade en trevlig partner dock.

Nu åter till verkligheten o idag blir det bio...Johan Falk, han ni vet från livvakterna o allt vad de heter...

Ha det bäst. Ciao!

//Sniper-H

Inga kommentarer: