tisdag 14 juli 2009

En krönika igen...

Hejsan!

Nu var det dax för en sån där känslosam krönika igen. Jag skrev en här för nått år sedan o nu är det dax igen, har levt en underbar dröm med C och det har vart otroligt, men nu är det slut o det är ju otroligt tungt just nu.

Jag kan tyvärr inte påverka detta utan jag måste svälja det hemska o gå vidare ut i verkligheten igen. Det hade blivit underbart och vi ville samma saker, men ibland är det vissa grejer som tyvärr inte räcker till.

Så nu är vi ett avslutat kapitel o det gör förbannat ont för o vara ärlig, men konstigt vore väl annars tänker jag...

Det är livet, och även det ska väl gå vidare en vacker dag, men så känns det inte nu....


Vi ses o hörs, jag ska bli aktiv här igen.

Det blir fokus på träning numera, ska faaan ta tag i det till 100% nu o inte bry mig om annat, men jag lovar, jag har förändrats lite till, men bara till det bättre.

S fick mig ju att tänka på mkt o göra mkt saker o nu har jag med mig ytterligare egenskaper i bagaget och det är väl alltid något antar jag....

Så vi ses där ute i mörkret i höst antar jag, sommaren lär jag spendera med mig själv o mina tankar...


//Sniper-H

4 kommentarer:

Kecka sa...

Men nån gång i sommar kan du väl komma med ut och ta en öl och tjöta lite?:)

Anonym sa...

jorå, det är klart....

Den lilla systern :) sa...

Hoppas allt är bättre med dig broder. Livet är inte alltid en dans på röda rosor. Men de ordnar sig alltid på nåt sätt, tro mig!

Sniper-H sa...

Absolut, inte mkt man kan göra tyvärr.....så är det