onsdag 15 juli 2009

Träning

Hejsan!


Faaan att träna var ett uppvaknande och att göra det i grupp är ju faaan kul, nu ska jag hänga på resten av träningarna och detta kommer va gött. Varvar det med 200 situps varje dag nu i början med, ska försöka göra det nu i början för att komma upp till 600 om dagen sen.

Trodde aldrig jag skulle skriva om träning här i bloggen, men imorrn blir det backe i tyr, kommer bli stumma ben men det är gött.

På mkt bättre humör idag, det kommer ju lösa sig detta livet måste gå vidare och jag har rent samvete o inte gjort något dumt eller vart ett svin så jag har inget att fundera på. Det är sånt som tyvärr sker i livet...

vi ses imorrn igen..Ciao!

//Sniper-H

2 kommentarer:

Ekblom sa...

Träning är livets krydda och jösses som det kan rensa ett grubblande huvud.

Sniper-H sa...

Ja skoja inte, det är grymt...men fan va otränad jag va...men ska vara med o köra nu resten, grymt kul o träna med andra ju...