måndag 24 augusti 2009

Innebandy......och en fundering mm

Hejsan!

Vi hade träningsmatch borta mot gs/86 i söndags, dom spelar i div 2 o vi i div 3. De började matchen bäst o va det bättre laget i första men efter 5 mini andra tog vi över matchen och med litge medflyt hade vi vunnit matchen. Nu slutade den 7-7 och det är helt oki tycker jag. Vi har mkt nya spelare som nu börjar komma in i laget mer o mer och då kommer också spelet.

Vi va iväg o fiska också i helgen o det blev bra utdelning. 5 gös o 2 gäddor o 2 aborrar. en skön helg igen på ön ute i Lungsund.

Sen undrar jag hur man kan förändras så fort som vissa gör, visst S påverkade mig o förändrade mitt sätt att agera mot tjejer och i förhållanden, så sant men hur kan man ändra sig så fort som vissa gör? Kan ni svara på detta?

Vi ses i dimman......På lördag är jag förövrigt en heldag i Arvika.... ;-D "kul"

//Sniper-H

2 kommentarer:

Iris sa...

Den personen kanske inte var sig själv från början utan blev det med tiden...

Sniper-H sa...

nja, det är jag skeptisk till iofs, men det händer ju också såklart för att man kanske inte vågar vara sig själv från början....men en vit lögn leder bara till en annnan och sen är ju bollen i rullning isf o det funkar aldrig i längden..