tisdag 18 augusti 2009

Semestertider

Hejsan!

Har haft semester nu i två veckor, mest softat o börjat komma igång med innebandyn nu...Vi hade vår årliga fiskesemester, vi blev 8 st iår, det va en grym helg o jag vill passa på o tacka alla grabbarna för en riktigt lyckad helg.

Sen har jag återigen lärt mig att man måste ta saker med en nypa salt, även om de säger att de är ärliga så kan de inte vara det då de ändrar sig efter en kort stund. De kanske inte kan hjälpa det, men det är faran med o binda upp sig vid att man säger sig vara ärlig. Har själv erfarat detta att man ska fan passa sig för o säga saker som man binder sig vid om man inte säkert kan hålla dem. Detta gäller framförallt saker med känslor inblandat för de kan förändras snabbare än vad man tror...

Med anledning av detta skulle jag egentligen ställa en fråga här, men det är ingen mening med det.

Så till innebandyn då. Vi var i karlskoga i helgen o lirade två matcher, torsk i bägge men bra rull och mkt målchanser. Vi dominerade ganska klart spelet och nu ska vi slipa på målskyttet.

Vi drar på två försäsongscuper detta år med start nästa lör i Arvika och sedan den 11-13 sep i köping på sverigespelen. Roliga utmanignar.

Nu ska jag fortsätta min semester och vända bladet slutligen o ta nästa steg...
Vi ses snart hoppas jag.

//Sniper-H

Inga kommentarer: