måndag 7 september 2009

Måndag med nya utmaningar...

Hejsan!

Ni har väl alla hört historierna om folk som skivit om sitt jobb och sedan fått sparken... Jag ska ändå bara förklara en sak här.

Det har förändrats för mig på jobbet, blev kort o gott omplacerad pga att jag inte motsvarar företagets förväntningar på en chef.... Tänker inte skriva mer om det.

Så idag vart det utbildning direkt, ska bli kang på försäljningen hos Tele2 nu igen, cash is king som ni vet....

Det blir en omställning då det kanske inte är riktigt vad jag vill göra då jag gillar o pusha o coacha personal mkt bättre men sånt är livet ibland.

Har hunnit söka 7 nya jobb nu iaf och på den vägen kommer jag fortsätta nu då jag givetvis känner att jag vill ha en ny utmaning..... ( gärna i karlstad )

så till dagens innebandy, jädra bra drag på 2-2-1 det kommer nog bli riktigt bra det kul o se att folk tar i och ger det en chans. Imorrn ska vi försöka utveckla PP och se om vi inte kan få till det riktigt bra också.

Nej nu blir det sängen....ciao!

//Sniper-H

2 kommentarer:

Kecka sa...

Hoppas du får ett jobb i stan snart så du slipper pendla. *kram*

Sniper-H sa...

ja verkligen det hoppas jag med, detta är ju inge vidare kan jag säga...