söndag 20 september 2009

Tidigt en söndag....

klockan är 01.10 och det har blivit söndag, Fredagen blev en riktig partykväll, den blev otroligt blöt och till min förvåning möttes jag av en BK påse när jag öppnade kylen på lördagen.... Va vi på BK alltså.

Man ska nog inte ringa sin granne vid 3 tiden heller, framförallt inte när man är knall och på väg hem..

Lördagen blev soffliggande hela dagen och fick avnjuta Liverpools 3-2 seger mot west ham, torres 2 mål va skönt för o få igång han.

Idag har vi DM match mot örnen också, vi har mkt folk borta men ska vinna iaf, men bollen är rund så vi måste va skärpta tror jag.

Nästa måndag ska jag på anställningsintervju också, får se vad det är för jobb om det verkar kul. Är det bra så kommer jag avsluta min nuvarande ansällning efter nästan 10 år....

Vi får se....Ha det bäst.

//Sniper-H

Inga kommentarer: