torsdag 23 oktober 2008

En vecka ser ut såhär...

Satt efter träningen idag o funderade på hur mkt extra fritid jag har liksom, kom fram att min vecka ser ut ungefär såhär.

mån: Kvällsjobb så upp vid 11-00 på dagen o kommer hem kl 00.15 på natten..
Tis: Jobb från att jag åker hemifrån 05.55 till 18,15 då jag kommer hem, sen har vi träning från 20.15 till 22.15 sängen sen...
Ons: o5.55-18.15 jobb....Sen helt fri dag tills 1/11 då träning 19-20
Tor: 05.55-18.15 jobb träning 19.30-21.00
Fre 05.55-18.15 jobb sen fritid.....spenderas bäst med vänner
Lör-Sön Två matcher och resten fritid....

Ganska inrutat va?

Det är till att få ut max av helgerna asså.....ska nog ta en slappar semestervecka i nov tror jag, behöver mer fritid.

PS: Räknade ut att om jag inte festade på ett helt år utan la undan pengarna skulle jag ha
60 000 efter ett år.....sjukt mkt det, usch.

Ha det!

//Sniper-H

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla gubben, nu räknar du allt som en kråka...jag tror knappast att du festar för 5000 i månaden, dvs 1250 per vecka...för det första så jobbar du vissa helger, sen så festar du inte varje helg och när du väl festar så tror jag inte att du alltid kommer över tusenlappen. Jag var bara tvungen att skriva det. Att sluta festa helt är inte så ekonomiskt som man tror (dock är det väl bra hälsomässigt)för festar du inte så går du på bio, svullar mat eller hyr film, pengarna tickar i allafall.... LOL!