fredag 31 oktober 2008

Fredag med fotboll

Hejsan!

Då va det fredag då. Dax o jobba kvällen, ska ju jobba i denna helloween helg. Det blir således en lugn o beskedlig helg med mest softande o massa jobb skulle jag tro.

Sen ska jag berätta om igår, vi gick såndär höghöjdsbana i kolmården, det va ju bland det jobbigaste jag gjort, högt upp i luften gick vi på rep o rangliga broar.....Det va grymt jobbit o adrenalinet pumpade på rätt bra kan jag säga. Har en skaplig träningsverk idag i armarna. Såhär i efterhand kan jag säga att det va kul att jag gjorde det iaf.

Lite fotbollsnyheter ifrån England kommer här som utlovat.....mkt är rykten ska ni veta.

Arsenal full-back Gael Clichy was close to tears in the dressing-room after his mistake allowed Jermaine Jenas to pull the score back to 4-3. (Daily Mail)


Sir Alex Ferguson has been branded 'senile' and compared to Spanish dictator General Franco by Real Madrid president Ramon Calderon. (The Sun)


Liverpool manager Rafa Benitez has confirmed he is checking on Wigan star Amr Zaki,


Tottenham boss Harry Redknapp is ready to sell Giovanni Dos Santos in January in order to raise funds. Should the Mexcian be sold?


Det går också väldigt mkt rykten generellt om vilka spelare som ska gå till vilken klubb....

Det enda som oroar mig lite är att Liverpool inte erbjudigt Rafa ett nytt kontrakt ännu, det kan störa titel jakten denna säsong och det får verkligen inte ske...

Vi ses vidare!

//Sniper-H

Inga kommentarer: