onsdag 29 oktober 2008

Today....

Provade mina inköpta chili cheese idag, de va oki, men inte som de där underbara som finns på BK och Kennets. Jag måste ut till ICA Maxi o kolla om Mccains levererar godsakerna till dem.

Blir kolmården imorrn nu då....04.20 ska man upp, huga vad tungt,...


Funderar på att göra den här bloggen till lite av en sportblogg med inriktning mot engelsk fotboll, det är väl inte allas super intresse men dock mitt och jag har rätt bra kolla också...

Får bli en extra krydda här....

Drar igång det på fredag, då kommer det nyheter o info från England...

Vi ses o hörs, vi tar den där bion då Kercka.......?

//Sniper-H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kercka? Faan Sniper du måste korrläsa inläggen innan du postar :) Bion kirrar vi nån dag. *kram*

Sniper-H sa...

Toppen det.....Jag är klar.... :-D