tisdag 8 januari 2008

Dax att bli personlig...

Jag måste bara skriva detta, sen skiter jag i om det är folk som läser det eller inte, men ibland vill jag bara få ut saker ur ag har träffat världens mest underbara person, jag trodde inte att en annan människa skulle kunna få mig att vilja utveckla mig o se saker genom nya vunklar.
Nu har jag mött denna personen, hon är underbar helt enkelt och får mig att bli så mkt mer, och vilja bli ännu mer och hon förtjänar allt som jag vill/kan ge henne.......

Det är otroligt ibland vad som kan hända med en om man bara törs o jobbar på det samt träffar rätt......jag verkligen glöder inombords...

Just nu är livet underbart, så är det bara, och skulle jag kunna stoppa tiden så skulle jag göra det direkt....

Eufori är en känsla man kanske inte upplever så ofta, men den känner jag lite då och då numera, det är ju helt galet, men helt underbart......

Jag svävar jag flyger fram............Vi ses.

//Sniper-H

Inga kommentarer: