torsdag 3 januari 2008

Shit nyårslöftet är offentligt

Hello,

Vete tusan om det va så smart nyårslöfte detta, nu ökar ju pressen o jag råkade bassonera ut det en del på jobbet så nu kan jag ju inte vika ner mig heller......fasen att man ska va så snabb jämt..Bara o ta tjuren vid hornen o köra hårt..

Står i valet lite om man ska invetsera i en ny säng kanske.....en dubel är på G men jag är inte klar än som B H skulle sagt. På söndag vet jag om det blev ett köp eller inte.

Appropå, fick så mkt skit på jobbet idag för 1-1 mot wigan igår...ojojojoj, dessa scums, måtte jävelen ta dem säger jag.

Jag har haft kul också....mkt kul senaste dygnet i mitt tycke....men sen va det upp i morse o jobba igen, fyyy va trött jag va på jobbet idag, det finns inte.. Dock är ju lönerna klara nu iaf för jan så det är ingen fara på taket.

imorrn är det fredag o det ska bli softar kväll....ingen utgång här inte utan lugnt o skönt...Vi ses nog imorrn då kanske ...

//Sniper-H

Inga kommentarer: