torsdag 31 januari 2008

Ja vad säger man...

Livet går upp o ner o fram o tebax, ut o in osv det snurrar helt klart....det gör mitt med...ena dagen är det 1000% bäst för att sedan två dagar senare va nere på 25% bra......ja och vad är då orsaken till detta....känslor mina vänner, känslor...

De kan vara så obehagliga att bära på när de är så starka......de kan också vara underbara när de besvaras eller besannas......och det känns som att det ena dagen bessannas för att andra dagen inte göra det...

Frustrerande eller hur....upprivande, ja absolut......men vem ger slaget, inte jag....det är för underbart.......så underbart och så underbar..

When you walk through a storm, hold your head up high, and dont be afraid of the dark......cos at the end of the road there is a golden sky........

ja det summerar väl ganska bra.....never ever walk alone........cos no scouser does...

ja vad ska man säga, påverkas man, ja verkligen, det snurrar o fokus försvinner.....vad gör man, jobbar hårdare o blir tröttare såklart......vilket kap :-D

Marketing managment...hur låter den....kan bli riktigt intressant eler en flopp......ska nog läsa marknadsföring med managment inriktning..........samt lite statistik på den också...då sitter man på steken tror jag...

Varför inte skapa en egen examen istället för o läsa ett meningslöst program med massa skitkurser som är helt odugliga.......projektledning ska med också tror jag...

Jaha ja, då va detta nerkladdat också......inge mer o säga om detta.....alla vet redan att det gör ont.......så in i helvete ont!

Fredens alla!

//Sniper-H

Inga kommentarer: