lördag 5 januari 2008

Har man blivit känslosam...

Hello there..

Jag funderar på om man gott o blivit känslosam på senaste 2 månaderna...det är väldigt mkt lättare numera o känna och agera på känslorna i kroppen....det är rätt skönt, men samtidigt grymt jobbigt....


Detta faktum kan bero på en del event i livet som gör at man lättar på allt. Vet inte om jag törs beskriva detta närmare här, det kan bli en aning prekärt det också.

Va o såg Arn igår, riktigt bra gjord för o va svensk, det syns att de spenderat en del pengar på den. Helt oki film, första boken är ju lite seg så då blir ju en stor del av filmen lite seg också. Andra rullen som kommer i höst tror jag kommer bli grymt fet, den kommer nog explodera i en del action bla, o sen blir den intressant ur ett historiskt perspektiv för o se om de gör den autentisk.

gillar ju historien så det ska bli kul o se, o sen ska ju sverige bli självständigt, men om detta tvistar de lärde.

Alien VS Predator hade ju premiär igår, det lär ju va en riktigt B-Action rulle, men mkt action tror jag.

På tv? Kollat igenom Dexter säsong 1-2 på två helger nu, den är faktiskt riktigt bra den, men heroes ä bättre, har sett säsong 1-2 där med o nu komemr den stora skandalen.....

i juni kommer säsong 3 tydligen, snacka om långt uppehåll, detta är ju inte oki, vad ska vi se då? det är nämligen samma dilemma med criminal minds.....just kolat klart på säsong 3 från usa...

Får hålla tillgodo med fotbollen under tiden, den kommer ju gå på högvarv i vår o sen är det hockeyslutspel med...

Men det finns ju annat att lägga sin lediga tid på numera....o det gör jag ju gärna.

//Sniper-H

Inga kommentarer: