måndag 19 maj 2008

Kalas....

Hejsan!

Det var kalas i helgen, 25 års blev det, och det va ju lyckat med folket o ingen som blev sådär dret full ni vet o sen gör bort sig totalt. Polarn fick en såndär bok där alla kompisar skulle fylla i info om sig själva, en sån där härligt ytlig sak osv. Vissa va nog lite för ärliga i sin info om man säger så....haha

Jag va nog lite mer konservativ och passade isf de frågor jag inte ville besvara.

Det blev BMB på lördagen efter festen och det va helt oki, ingen som direkt försvann från gruppen utan ala var med vilket va kul liksom, annars vet ni ju hur det där brukar bli.

Missade dock CPT på lördagen :-(

Haft en hel del intressanta konverationer också under helgen, intressant o veta folks olika synvinklar på saker o ting....

Nu är det en riktigt grisvecka på jobbet denna vecka, jag ser verkligen inte fram emot den, men det är till o kavla upp ärmarna det o köra. ÄR det inte morsdag på söndag också?

Fler kalas kommer i antågande, fast nu ska folk bli 30, ska bli kul o se vad detta har at erbjuda, jag har iaf styr present....väldigt bra gjort av mig o redan va klar med detta...

I övrigt får vi väl se vad som framtiden ger.....hoppas den är possitiv iaf.

Vi ses

//Sniper-H

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ärlighet varar längst! Kan du inte vara det ser jag ingen större ide till att umgås med folk, varför spela falsk

Sniper-H sa...

Jag är nog snarare blyg....Man vil ju inte lämna ut all privat info...

Hemskt privata frågor en del ju...bättre o passa då än o ljuga tycker jag.

Anonym sa...

Vadå lämna ut all info? Du hade nog ingen koll på vad jag snackade om. Menade det elaka inlägget du skrev först och sen så skrev du om intressanta dialoger....hur folk ser saker och ting. Varför undanhålla vad du ser och låtsas....

Sniper-H sa...

Här vill jag bara få ut mina tankar o så, sen kanske det blir respons på det o det va väl mest det jag kommenterade, eftersom jag fick respons från en del oväntat håll liksom.

Så jag kommenterade det o sen va det väl inge mer med det.