tisdag 6 maj 2008

tur, otur och 0-0 efter första...

Hej igen,

Inte fått insikt riktigt i om jag varit taskig mot någon, jag hoppas inte det, fått veta att det inte va vissa personer iaf o det är ju bra. Nog om detta, tiden visar väl vad det va som hände.

Mitt älskade underbara Liverpool förlorade CL semifinalen, har mått mentalt uselt i flera dagar efter detta.....Och när jag tänker på vilka som nu möts i finalen så får jag spykänslor, nått vänder sig i magen o jag mår verkligen genuint dåligt av o höra det.

Liverpool hade inte marginalern iår tyvärr o det smärtar verkligen, tur att El Nino gjorde mål igen i söndags för 8e raka hemma matchen. Rekord. Grattis!

I övrigt är det rätt skruvat men ett grymt tempo just nu, hinner inte stana upp, nu är våren här o ni som vill umgås, hör av er, nu kör vi fullt ös, nu är det dax att vara riktigt social igen...

Förövrigt va det väl jävligt onödigt o köra en bricka på BMB, snart börjar Ankan säsongen....

Det vankas kalas framöver också.

2 st 25 års kalas är bokade
och sen en dubbel 30 eller vad man ska kalla den.....

Härligt, jag gillar bättre en bra uppstyrd fesat än o gå på lokal.

kl är förövrigt 01.35 nu o det står 0-0 mellan sverige o frankrike i Hockey vm.....PINSAMT va ordet, men jag är ju fortfarande vaken.

05.20 ringer klockan igen, huga va trött jag kommer vara.....

Kom igen nu sverige, jag kan ju inte få se en torsk mot Frankrike, eller?

Och till alla er där ute.....Free your mind!

Me Gustas Tu

//Sniper-H

Inga kommentarer: