tisdag 9 december 2008

hmm, Ångest eller?

Hejsan min något skruvade blogg....( Nu pratar jag med den också )

Fått lite såna där skruvade tankar nu efter helgen o allt.....Är det inte lite skumt med en del saker....När jag va yngre så tog jag nog inte de risker jag borde tagit i livet....synd som faaan det tänker jag nu!

Möjligheterna börjar poppa upp nu o de där grejerna man ville göra gör man nu eller kanske för nått år sedan. Är det inte jävligt märkligt hur det blir.

ett råd kan jag ge er all misserabla själar där ute....Ta chansen om ni får den, o chansa också om det behövs, det är bättre o försöka o misslyckas än att inte försöka alls....

nu har jag tex sökt ett jobb i spanien, hur nice vore det inte o få det då? Men tänk o behöva lämna Karlstad, staden där solen alltid skiner, my god...

Vi får se vad mer som kan hända o ske framöver......

En sak dock, man ska inte blogga om allt har jag hört, man får inte skriva saker om vissa grejer som kan uppfattas negativt, ja ni kanske fattar......man ska nog inte skriva i nuvarande form om tjejer också.....

Sådär då, nu blir det sängen....ciao!

//Sniper-H

Inga kommentarer: