torsdag 11 december 2008

Snart fredag igen...

Hejsan!

Imorrn är det fredag och dags o flyga iväg till Liverpool för lite fotbolls underhållning på lördag...
Hoppas det blir bra väder och soligt, töligt o stå i regn o kolla matchen...

Imorrn är det julfest på jobbet också, tråkigt o missa detta roliga event, det blir alltid en massa roliga grejer som händer där :-D

Match också för skattkärr imorrn..Nordmarken hemma, det ska bli seger så är det bara....jag hoppas det går för då är vi med på riktigt inför fortsättningen...lycka till imorrn.

Nu ska jag packa vi ses på måndag igen......

Bye bye...

//Sniper-H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart är min inbjudan från transcom??
>Har ni glömt att jag satte viasat på kartan med mitt alias viktor gustavsson?? haha
ha de så kul i liverpool!

Sniper-H sa...

Hehe, Ja en legend är du alltid stekarn det vet du!