onsdag 3 december 2008

Top of the leuage!

Hejsan!

Vill bara börja där....Vi ligger top, Nr 1 Nomero uno!

Det skulle typ va det största som hänt om vi är det om 6 mån också, det ryker alla mina jäger flaskor, i de graverade snapsglasen och det ska bli en sjuk fest. Jag ska ställa till med nått då alltså.

För er som inte fattar vidden, det är ingen ide o förklara, det bara skulle vara så brutalt stort så ni anar inte, kanske skulle det tom komma en tår eller två.

Snart helga igen o nu går tiden fort. Sjöstad på fredag i innenabdyn o nu är vi verkligen på gång. Luciatåg på lördag med syrrans små knattar, sen blir det väl färre på kvällen tror jag iaf.

Söndag ska det kalasas igen, fast på ett mer civiliserat sätt med tårta o sånt....På fredag är det bara 1 vecka kvar till vi åker över också,,,,,,,,NICE!

nej nu ska jag pumpa vidare med musiken i mina nya speakers.....

Ciao!

//Sniper-H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer på fest och firar Pool om de vinner *S*

Sniper-H sa...

fint, det kommer bli nen ut över det vanliga om det blir så!