onsdag 24 december 2008

Jul och still on top

Hejsan!

Då var det julafton iegn och vi är still on top! Idag ska vi fira o äta massor av julmat, dock på en soft nivå iår. Frossa är ju dock tillåtet att göra och det ska jag göra iaf...

* Ägghalvor
* Prinskorv
* Köttbullar
* Skinka
* Brysselkål
* Rödbetssallad
* Jansson

Här är några av godbitarna som skall avnjutas....Givetvis ihop med Julmust.....

Sen kommer Boxing day, dagen då de rika företagsägarna brukade ge gåvor till sina fattiga anställda. Numera anses det vara en högtidsdag och en klassisk dag för fotboll i england.

Liverpool tar iår emot Bolton denna dag och inget annat än 3 poäng är oki om serien ska kunna vinnas.

Juldagen mina vänner, vad händer då? blir det ut på lokal o svira eller hur tänker ni? Själv lutar det väl åt utgång iaf....

Sen kommer nyår.....Helt omotiverad just nu, men vi får se!

//Sniper-H

3 kommentarer:

Anonym sa...

Juldagen? Nä vad faan jag tänkte jobba jag. Men sen blir det kga Hoppas du får kul *tjipp*

Sniper-H sa...

aha, jasså inte BMB alltså...ja men hoppas du får en bra dag på jobbet :-D

Anonym sa...

Ha så kul på BMB då. Gör typ allt jag skulle göra *flin*