fredag 8 februari 2008

Mannen, myten, legenden!

Ja vad säger man...nu har det vart mkt skumma, rent av luddiga inlägg här. Det kanske ska vara slut med den nu o lite mer innehållsrikt, fats det är bra o flumma av sig o få ut känslor o tankar med......

För att återkoppla till rubriken så är dte tydligt, sniper-h har på 6 matcher i Lugano gjort 4 mål och 1 assist.....Han sade till nwt innan han lämnade FBK...."jag är en offensiv spelare som gör mkt mål"

I FBK gjorde han 2+7 innan han drog, o det på typ 30 matcher....hehehe, snipern är legend så är det. Färjestad förövrigt är ju helt bedrövliga, gör nog inge att sammen står i båset, de spelar lika uselt iaf...va där mot södertälje i en skit match som slutade 4-4, sponsrade av jobbet iaf så det va gratis käk o grejer, fint det iaf...

Ska vi ta känslorna också.....ja de är ju rocksolide som man brukar säga.....strukur behöver jag för jag vill jag vill jag vill.........som vi brukade skrika inför varje match....det bubblar o sprudlar o längat tills jag ser personen i fråga, då blir det underbart bra......ja sånt är livet.....

appropå, trodde polarn skoja när han ringde kl 11.45i söndags o fråga om jag skulle va med o spela matchen...bakis somjag va så skratta jag ju gott åt hans skämt, fast det va inge skämt så det va bara o masa sig ut till tingvallahallarna......6 spelare va vi med så man fick ju lira skiten också.....fyyy va tungt det va, men vi vann iaf med 3-1...det va fint...

nu är det fredag o tragisk som man är siter man här o skriver...haha, imorrn blir det fotboll o bira med polarna iaf.....inte karatefylla iaf.....bärsa o må gött mest o töla goja o sånt.....

Förmodligen bakis på söndag iaf...vi ses ciao!

//Sniper-h

Inga kommentarer: