lördag 14 juni 2008

Idag!

2 Låtar rullar på min winamp......4 minutes och rockstar, de går runt, runt....16 nya kalla öl i kylen, det är stadslopp, sverige-spanien idag.....Bra väder och första riktiga lediga dagen på semestern.

Semester ger nästan alltid ångest, nu ska man hinna med ala kompisar o så, hälsa på, besöka vara social. Jag ska verkligen ge det en chans.

Midsommar nästa vecka, det blir kul....alltid karlssons hemliga marinad....mmmm, det blir gött.

Ikväll då? ja kom ju hem sent som tusan imorse, efter en helt fantastiskt meningslös kväll på lokal igår,......hahhaa, vet inte om jag orkar byr mig mindre om folket på krogen, vilka dårar de är, o då var jag ändå full själv ska sägas.


Ikväll kan det mkt väl bli så att vi kör BMB, ska först till en polare jag inte varit hemma hs på 1 år, o då bor han ändå istan, det är skamligt faktiskt, men jag har haft ett annat fokus under en lång tid som tagit mkt energi o kraft...

Nu ska det bli av iaf o det ska bli kul o kunna stryka första personen från listan..

Känns som jag har en såndär lista som i my name is earl.

Ja vi får se hur kvällen blir....

Jag hör förmodligen av mig till veckan då!

//Sniper-H

Inga kommentarer: