torsdag 19 juni 2008

jätte mkt kontakt

Sitter här igen på natten, kl slår precis 1.00 och jag funderar lite på hur jag ska se tillbaka på dagen..

Visst sverige förlorade, men det bryr mig inte så jätte mkt, jag håller ju på England, ja det låter skadat men men, jag orkar inte förklara den här.

Dock hade jag en massa kontakt med en speciell person idag och det va väldigt skoj, prata smsa o tom träffa, det blev allt på samma dag, det va jätte kul faktiskt.

Det va faktiskt väldigt kul o prata i telefon just, den där härliga sarkastiska ironion flödade, men det gillas.

Ja inte så mkt mer o säga, hittade pengar i min myntsamlare idag dock, gick raka vägen ner till jack and jones o köpte en skjorta och ett par jeansshorts för dem.......så nu är de borta...

Vi ses imorrn...måste ner till bolaget bla....

PS: Idag har jag marinerat alla filerna så nu fullkomligen stinker det vitlök i min kyl..DS:

//Sniper-H

Inga kommentarer: