söndag 1 juni 2008

Oj vilken helg.......

Sitter här en söndag, precis börjat komma tillbaka till livet igen......Det va en helg som gick i 110%

På fredagen var det snabba bud som gällde. Kom hem vid 6 o bara snabbt fixa iordning o ner till BMB för after work avslutning med klassiska rydell.....

Det var väl inte direkt planerat för en helkväll på lokal, men detta var precis vad som hände.

Blev kvar till 8 halv 9 ca på BMB sen var det dax för ett besök på nöjes uteservering vid torget. Efter detta hade man väl hoppats att kvällen skulle vara all, men nej då, koriander fick ett besök efter 00.00 också, o det blev på det hela taget en väldigt lyckad kväll. Djupa samtal varvat med lättsamma skämt o humor.

Lördag morgon, vaknade förvånasvärt fräsch.....Nu var det ju 30 års kalas som gällde..packade ner mina paket som jag omsorgsfullt inhandlat, och i endra kassen åkte 2 helrör ner o den obligatoriska apelsin juicen....Nu jävlar skulle det festas....

Märklig känsla först o en del skumma konversationer förekom för egen del, men sen tog festandet över o det blev bra drag under kaloscherna.....

Det blev en lyckad kväll o jag stappla väl in här vid 5 tiden tror jag....hade tydligen besökt statoil inatt o handlat lite, fanns både cola o annat gott i kylen såg jag förut....

Det är ju rätt märkligt en del grejer.....hade vikt ihop byxorna inatt när jag kom hem o hängt upp skjortan o grejer....Hur kommer man ihåg sånt när man är knall?

Jaja, nu ska det bli en lugn vecka som kommer.....ska reda ut lite grejer o styra upp en del lösa trådar....Sen är det nog bara på lördag som det ska drickas några groggar....

Vi hörs vidare.....Ha det så bra nu allihopa.....hör av er om ni vill fika, ta en bira eller bara umgås...

Jag ska försöka jag med såklart!

Kram kram!

Sniper-H

Inga kommentarer: