måndag 23 juni 2008

Midsommarhelgen....

Hejsan!

Då va helgen över och midsommaräventyren med den. Vi körde det beprövade konceptet i år, upp till gunnarskog o ut i stugan...

Jag stod för marinerandet som sagt, och sen lämnade jag med glädje över staffetpinnen, så jag slapp sköta grillen, kunde sitta med en iskall pilsner istället....Pripps pure, bra grejer o lätt o dricka... - 50% kolhydrater också, bra skit det ni hehehe.

Det var femkamp o grejer iår, blåsrör och luftpistol stod bla på programmet, det gick väl sådär för vårat lag, men jag vill inte lägga nogon börda på nån.

Sällskapsspel kan ställa till en del, jag vart jävla sur ett tag där, men vi van iaf rätt mkr o jag vann fotbollsquizen, o tur va väl det, annars ahde jag nog gått o lagt mig.

Fotbollsgolfen gick bedrövligt iaf på lördagen, skoja inte, hade ju tom tagit med mig fotbollsskor, det hade vi iofs alla killarna, men det va stolpe ut hela tiden, blev ju för fasen 3a av oss 4 som spelade, inte alls nöjd var jag då.....tur att det va alex som kom sist så man kunde ge han lite gliringar....

Blev en del kortspelande också mellan varven...rätt gött tidsfördriv....Snarkar folk också? jag hörde inge....heheh

jaha, då va iaf den helgen över, nu är man hemma igen o sa glida igenom sista semesterveckan..

På måndag börjar allvaret igen......"Tyvärr"

Några personer kvar o träffa denna vecka också förresten, men bockade av de flesta förra veckan...

När ska det där jävla beskedet komma förresten?

Vi ses o hörs.

//Sniper-H

Inga kommentarer: