onsdag 5 november 2008

Att vara mitt öga...


Hejsan!

Idag har jag vart ledig, tvättat har jag hunnit med o det tog 6h.....mkt tvätt...va nere o växla in mina mynt också...faan det va 2100:- ju i mynt, nice det.

Kollade på ny resa till Liverpool. Hotell, flyg och Biljett 3612:- inte farligt...blir nog det.

Men jag vill inte ha mitt öga just nu, det värker o är svullet, blått o rött o grumligt....inte kul..

Men så går det när man gör säsongens första innebandytränig o så får man en klockren vollyträff av en motståndare rätt i ögat, inget är dock sprucket tror jag, vi får se imorrn när jag vaknar, men ont gör det o det är svullet....

Ta en titt här har ni en bild, hejsvejs, vi ses imorrn.

//Sniper-H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj..det ser inte bra ut det där du! är inte du tränare? vad faan gör du ute på plan? *S*

Sniper-H sa...

Mitt eget lag har träning ons, o se hur det gick :-(