måndag 10 november 2008

Gult, lila och Rött

Där har ni min nuvarande färg på ögat, det är inge svullet eller så längre, men lite färg har jag allt...orkar dock inte ta ett nytt kort o lägga up just nu.

Funderar på vart all ork tar vägen, mkt innebandy nu måste jag säga iaf, om jag inte är tränare så tränar jag själv, varje dag just nu, och äntligen kom första poängen i helgen också.

Vi spela riktigt bra och 5-5 med mersmak för oss tycker jag. Nu kör vi arvika igen på fredag, det är dryga resor det där, men det får man ta, sista långresan iaf så.

Från England kan vi rapportera att Liverpool nu kommit igen och vann hemma med 3-0 efter två mål av Robbie Keane, hoppas det lossnar för han nu. Torres kom in o spela sista 20 min också.

Fest i helgen? Jag är garanterat ute på lör iaf, kanske efter matchen på fredag också.....Sugen?

//Sniper-H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska tränaren i Pool bli kvar eller? hörde spelare hota med att sluta om han inte fick förlängt kontrakt.

Sniper-H sa...

jajemen....de ska diskutera nytt kontrakt nu till veckan....ett 5 årigt avtal.