torsdag 13 november 2008

En funderar ju lite......

En funderar ju lite.....Hur ska det gå och vad är man igentligen...Det sägs att jag är en gul självförverkligande person, det stämmer nog.

Ibland vill jag bara gå in o stämma av, liksom lägga ribban o få ett utbrott så folk vet vad som gäller..

Respekt? ibland undrar jag om den finns eller hur man får den....

jaja, o sen har vi det där med tjejer också,,,det finns en som är intresserad, men det är inte jag...
sen finns det tre som är intressanta, emn då har jag inte en blek om det är ömsesidigt ännu....

vilken soppa ju..nästan så tiden får visa vad det blir som vanligt....det läkte ju alla såren efter våren...huga det va en tung tid.....det va känslor som pulserade, visade för mkt känslor på den tiden, men nu är jag tillbaka i det ihoptryckta skalet tror jag, det känns bra iaf.

Lagt beställning på 3 biljetter till Liverpool-Hull den 13e december så jag hoppas få klart med detta på måndag, ska bli gött o komma till den gamla hamnstaden igen.

Missar dock årets julfest vilket är ett kraftigt minus under rådande omständigheter.....

jaha, vi får se hur det går imorrn, vi kör på..

Sniper-H gjorde förövrigt första målet i malmös nya arena...Stort!

//Sniper-H

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill oxå ha tre som är intresserade och en som är intressant..här är det dött. jag ger upp snart..haha

Sniper-H sa...

fast det är ju tvärt om.....du har missuppfattat

Anonym sa...

no no..I get it

Anonym sa...

Jaja men jag ska ju inte heller på julfesten så då missar du ju inget ;p

Sniper-H sa...

Jasså inte, nej då va det ju lite flyt iaf då :-D