måndag 3 november 2008

Helga

Jaha, då va en ny helg förbi.....

Jobbade kvällen på fredagen så den blev extremt lugn, blev en BK o sen isäng.

Lördagen blev det fotboll och jag blev grymt påmind om hur grym idrott är....Liverpool förlorade trots massivt övertag o man borde vunnit med 4-0 istället....

Jahaja, det blev ost o vin istället....En aning fel kanske då vi va tre killar som satt o kolla fotboll o då är väl ostbricka o rödvin inte det första man tänker på kasnke. Bolaget va ju dock stängt i lördags så vi fick planera utifrån det o göra det bästa helt enkelt.

Blev ganska sent och det blev en tur ner till koriander. Va ett jävla bråkande på stan på natten också och massor av poliser som åkte kors o tvärs över torget. Läste igår att det vart upplopp nästan utanför arena och det kan jag iofs tänka mig.

Söndagen va det jobba igen 09.45-19.15 och uppstigning kl 07.00 va inte helt kul det kan jag säga, som lök på laxen va Hamilton F1 VM också med 1 poäng efter ett drama i Brasilien utav den högre skolan....

Nu ska jag till jobbet, vi hörs o syns.

//Sniper-H 14+7

Inga kommentarer: