onsdag 26 november 2008

På ett fik i Norrköping...

Hejsan!

Sitter o drömmer mig bort en stund på fiket vid tågstationen i Norrköping.
Jag har vart på vårt kontor där idag och utbildat Teamleaders i ett internt redovisningssystem, det är faktiskt riktigt kul o få göra sånt. Det är en utmaning och en förändring i det dagliga jobbet.

Det gick rikitgt bra och alla va väldigt nöjda utifrån den feadback jag fick efteråt. Kul!

Nu sitter jag här o drömmer mig bort lite o längtar till fotbollsresan bla. Det skulle också vara väldigt trevligt med en såndär solresa som de säger på tv-reklamen.

Det blir en lång dag idag detta...gick upp 05.00 för att åka hit och kommer komma hem lagom till 20.00....Men det får man ta en dag som denna.

Det töar som satan här förresten, ska bli kul o se om dagen vart likadan hemma.

tre ny filmer ligger hemma på bordet, ska nog avnjuta minst 1 ikväll iaf så får det bli.

Ha det gött.
Ciao!

//Sniper-H

Inga kommentarer: