tisdag 12 maj 2009

Dax o varva upp

Hejsan!

Är det inte väldigt lätt o fastna i nått o inte våga ta sig ur det? jag upplever liknande grejer just nu, det flyter på riktigt bra med innebandyn men är liksom fast i ett jävla jobbit läge på andra plan....

Jag ska försöka lösa upp dessa knutar nu, man vill ju inte ge upp, men är liksom ingen quitter...eller twitter :-D

Ska man dikta kanske..'

Du är solen som blänker likt glimmande vatten, stilla, starkt glänsande.
En bris svävar ligt ditt leende, läppen, du biter.
En syn, vaker, underbar....Jag ler


jaha sådär fick man till den lite snabbt också...

Tror jag ska bjuda mitt ex på pilsner på fredag om ingen annan har en bättre ide, eller är det ytligt? är du redo Kecka?

Jag är förövrigt ett sekel efter i min musiksmak typ,,,,,lyssnar på Cocain och Right round med flo rida nu.....är jag efter?

Vi ses i dimman ungdomar----->

Be strong and stay safe!

//Sniper-H 6+10

2 kommentarer:

Kecka sa...

Alltid redo!!

Sniper-H sa...

fint det!