onsdag 13 maj 2009

En återblick!

Hejsan!

jag kommer ihåg förra våren....det va så att jag dejtade en tjej som jag fick otroligt mkt känslor för, men som det kan vara så gick det inte som jag ville och tyvärr är det sånt som händer....

Dock tog jag det väldigt hårt och det va ett par riktigt tuffa månader måste jag säga där från feb till maj ungefär innan livet började spira i kroppen och knoppen igen.

I år har jag som tur är inte upplevt samma sak, dock gör min spontana förälskelse att jag kanske har lite bråttom ibland, men det är nog sån jag är, vill visa väldigt mkt hur jag känner och varför.....

Vi får nu se vad våren har att erbjuda i detta fall, hur som helst så är det ju bara att vara sig själv i alla lägen, sen får det liksom funka eller inte.

Måste få med här att jag är riktigt nöjd med den tid o kraft vi lagt ner på innebandyn inför nästa år, det ser riktigt bra ut och jag hoppas de sista pusselbitarna faller på plats nu så vi får ett kanonlag.

Tack för idag, våga visa känslor nu, det har man en tendens att göra på våren..

//Sniper H

Inga kommentarer: