onsdag 27 maj 2009

hej igen

Då var man singel igen då!

Det är jävlit synd faktiskt, tror det skulle kunna blivit riktigt bra detta egentligen, men andra saker gör att det inte går nu o då får man acceptera detta. Tur att hon inte har min bloggadress :-D

Nu ska man börja om igen så småning om, känslor försvinner ju inte över en natt, även om en ändrad status på Facebook kan antyda detta.

Nej det va oturen igen kanske som grinade en i ansiktet.....jag önskar iaf henne all välgång o lycka som jag gör de andra tjejer jag fått förmånen att träffa. Ni vet vilka ni är.

jaha avsluta med lite sport också. Det är nästan skumt vilket förakt jag känner för manchester utd, så när Barcelona nu vann Champions leuage finalen ikväll så kändes det underbart.....

JAg vill bara avsluta med o skriva, MC så är det!

//Sniper-h

6 kommentarer:

Anna sa...

Hmmm... Nu har jag missat att du ens haft ett förhållande...

Sniper-H sa...

hahaha, ja du ser fröken, du hänger inte med :-D

Anna sa...

Du får väl uppdatera mig oftare då :)

Sniper-H sa...

kan jag väl, men inte på bloggen, det där är ju lite känsligt...

Anna sa...

Då får d väl maila mig på fb eller nåt då :) Blir nu nyfiken ju :)

Sniper-H sa...

Lite mer komplext än så, men jag kan ev berätta, faaan va kryptiskt det blev.