söndag 17 maj 2009

Det är faktiskt märkligt...

Hejsan!

Har tänkt på en sak, jag brukar skriva jävligt flummigt o difust här när jag har känslomässiga problem o då menar jag inte depritioner o sånt...

Utan när man liksom blir kär, tycker om nån o sen rullar det tankar i huvet om det funkar, funkar inte o hur mkt känslor det finns osv.

det är då jag befinner mig här o skriver massa flummiga grejer om mina känslor och om vad jag känner för personen...

ja så är det isf o nu är jag väl lite där igen skulle jag tro. Vi får se vad som händer.....

Jaha så va det med det iaf.....Va det förövrigt schlager idag?

Jag har ingen koll alls...

//Sniper-H

2 kommentarer:

zoo-fia sa...

Grattis. Hoppas att det håller mellan er:)Och hoppas du mår bra!

Massa kramar //Sofia

Sniper-H sa...

Ja du detta skulle du o jag kunna diskutera i eveigheter, en intressant story...

Tack för kommentaren, hoppas allt är bra själv.