fredag 1 maj 2009

Oki, nu är det faaan dax alltså

Hejsan!


Det va rätt länge sedan jag va här o greja om man säger så. Jag ska bestämma fokus här nu. Jag ska skriva om allt skit jag känner/tycker om livet och allt annat i allmänhet som jag upplever.

Ja vad kan vi börja skriva om då?

Ja våren har varit hektisk, mkt med innebandyn har det varit och vi klarde oss kvar med Skattkärr i div 3. Nu är det bara lite små saker som måste falla på pplats så får vi ett riktigt bra lag nästa år.

Jag hoppas det löser sig, vi har viljan op passionen för att dra detta framåt.

Liverpool har fortfarande chansen att vinna ligan, den skulle isf bli den första sen 1990, det vore också en dröm o jag vet ärligt inte vad jag skulle göra om de vinner..

Nej nu är våren här och värmen med det, fasen va gött....vi ses o hörs allihop.

//sniper-H

Inga kommentarer: