tisdag 12 februari 2008

Hur mkt ska man känna?

Är underbart kort trots allt, ibland undrar jag verkligen, är underbart vär o kämpa för, hur ska känslor svalla o hur ska kroppen fungera.....ja ibland undrar jag verkligen hur man kan med allt skit...

Så varför skriver jag detta, jo jag vill filosofera, det rullar det rullar runt runt runt.....det svallar o jag känner så enormt mkt.....men är det sant, är det fiction, vad är sanningen i denna saga...

Jag funderar o funderar, vad händer o sker i mig, det är otroligt hur det kan svalla såhär, det är hemskt o ibland är det underbart när jag upplever underbara stunder...

Kan man släppa ut känslor o bli känslosam o våga visa hur man känner? jag har nog aldrig känt såhär för nogon iaf...o inte haft sånta enorma känslor personligen, det är en extrem bergodalbana....

ibland undrar jag om jag syoppat ner alla mina erfarneheter i en fick o nu plockar jag upp allihop o det blir helt enkelt för mkt.....

En sak vet jag iaf med 100% säkerhet, för mig finns bara en!


Vad är kärlek? hur vet man att man är kär...? Jag vet, och jag vet att jag innefaller här....

Måste våga ta fram känslorna o måste våga bli en.......låta känslorna flöda fritt, då kan allt bli underbart........

Eller så är underbart kort o livet är ett enda lidande? vad är då meningen med livet?

Hur mkt skit kan ske inom så kort period? jag undrar o funderar, men får ingen bra bilder över detta. Det jag dock vet är att gränsen är väldigt tunn mellan total lycka o total förödelse....Ett öde ej värt att uppleva...

Ja så får det bli idag....skiten måste ut nånstans.......det fick bli här! :-(

Vi ses Sniprt-H
Mannen, myten, legenden.........6+10

Inga kommentarer: