torsdag 21 februari 2008

Underbart va kort....iaf den här gången!

En krönika!''

Så va det över för den här gången. Underbart va kort, men det va verkligen underbart. Ibland kommer saker o ting i fel tid i livet, så kan det vara o det är svårt att påverka.

Denna gången va verkligen underbar under den tid som gått, det öppnade upp nya känslor inom mig och nya vägar i mitt inre. Jag blev känslosam och utvecklades till en större människa och person.

Jag tyckte att vi passade som handen i hansken o vi kunde få det underbart, men ödets ironi ville annorlunda den här gången.

Det smnärtar o är tungt nu när man öppnat sig känslomässigt och utvecklat sig som person, men ibland kommer saker o ting fel i livet.

det smärtar o är jobbigt, men jag är en person som ger o ställer upp till 100% när jag är kär.....sån är jag.

Ödet eller vad vi nu ska kalla det kanske spelar en i händerna en annan gång i livet, allt som hänt sedan nov kan ju inte enbart vara av ondo. Det känns dock så just nu och inget bra har hänt sen oktober....

förutom den tid vi haft tillsamans, den va värt varje dag varje sekund varje minut...

Vill avsluta det hela med o säga, kärlek är ibland underbart, men idag är det ett helvete.

Och med dessa ord stänger jag relationsdiskutionen för den här gången och går tillbaka in i mitt ytliga känslokalla skal.......

Tills nästa gång mina vänner o bekanta....

//Sniper-H mannen, myten, legenden och konceptet..

Vi ses, dock inte på en krog nära dig.....på ett tag iaf.......

Love! SDU

Inga kommentarer: