torsdag 14 februari 2008

There can be only one!

Ja hur trallar det på? inte så värst, men det finns ju saker som gör att det händer andra saker...när man har känslor som svallar o man går i lopar så jobar kroppen extra fort. Detta har jag märkt nu..

- 7 kg på kontot har det blivit på en vecka drygt nu.....ja frågan är hur bra det är....är det ens bra eller dåligt....jag passar på o max träna också, då kan man ju bli av med lite extra kanske..

ÄR likgiltlighet ett bra skydd eller är det dax att lägga ner alla sina önskningar när man tänker så?

Jag tänker there can be only one, and it is.....but is it all worth it in the end......

vem faaan vet, men svaret ska jag nog hitta i stjärnorna om ingen annanstans iaf....

Frustration är ett annat ord som ploppar upp nu.....jag är förvånad över hur lugnt jag tar det på jobbet iaf, inget som svämmar över dit iaf, tycker jag är starkt av mig iaf....

Nu kanske det vänder......jag ska iaf vända på siten på ett eller annat sätt......att känna så enormt är nog något av det värsta jag gjort......det öppnar upp en innombords så man vet varken ut eller in.......det är brutalt.......MEN, det kan vara underbart....

Och vill man inte dit? jo, men till vilket pris är frågan?

Till nästa gång, your own!

//Sniper-h

Inga kommentarer: