måndag 25 februari 2008

Rastlösheten....

Hej igen!

Nu börjar den komma ibland smygande inpå en o jag funderar på varför.....Men just då förstår jag att jag är fast just nu, i ett ekorrhjul som snurrar runt. runt på en o samma plats.

Jag är inte den jag en gång var, och jag hoppas alla förstår det. Jag är en annan person nu än för 6 mån sedan....mina ögon har öppnats för ett bredare perspektiv o för detta är jag tacksam.

Men det har gett mig mer o fundera på o filosofera om.....det kan göra mig rastlös. jag vill bort, inte tänka tankarna o drömma dessa vackra drömmar...

Så vad gör man.....bokar in sig på ett antal resor förslagsvis, för att komma bort, skingra tankarna o komma över smärtan.

Så vart ska vi åka? ja det ser ut o börja med grekland......o hälsa på en polares syster...det blir soft. Eller så tar vi USA igen kanske.....då kommer vi långt bort från hemmet, österut ger ångest, det var ju på g med en tur dit ett tag....

Det kan också bli en helsnurrig roadshow runt i sverige, skulle inte förvåna om även detta händer, måste iväg, fly min vardag o se verkligheten som den är med mina nya ögon o min nya person.

När själen va nerbruten för nån vecka sen så aktiverade jag mig med o träna i massor.....det gav ju snabbt resultat även om det inte va ett bra sät, men ner har det gått, o fort också....8-9 kg har försvunnit o målet nu är att ta bort yterligare 4-5 kg för o sedan vända upp 2-3 kg....

Mitt nya jag gillar inte krogen heller så mkt, inte än iaf.....har nog blivit en hemmakvälls man med film o sånt......fast krogsvängen kanske kommer tillbaka den med.......

Har man förändrats en gång så kan det ju ske igen.....

Tills nästa gång.....fortfarande Love SDU

//Sniper-H

Inga kommentarer: