fredag 26 september 2008

Då ska vi se....

Hejsan!

Vart lite dålig den seaste tiden med o fylla på här, men det tar mkt energi på jobbet och med innebandyn nu så jag är rätt seg när jag kommer hem på kvällarna vilket gör mig lite tom o då orkar jag inte sätta mig här o skriva ner en massa "seriöst" snack.

Nåväl, veckan som gått då och helgen som kommer, vad ska man säga. Träffade M hon är hemma lite under denna vecka, det va jätte tevligt o se dig, hoppas vi ses ikväll också.....

Mkt turbules på jobbet i kulliserna och det bubblar vidare ka man säga...Kom på att A är väldigt lik Lady Gaga tycker jag....

Idag har vi sriepremiär i Årjäng, samling 17.00 och åter i stan vid 23.30 skulle jag tro så blir det fest idag så blir det efter 23.30 så ni vet. Ska bli intressant o komma igång med matcherna nu, det kommer bli en prestigefulld säsong detta, vissa i laget verkar dock inte ha greppat detta ännu och vi vet inte riktigt vart laget står, men som ni alla vet är huvudsaken o vinna, inte att kämpa väl.

Imorrn blir det årlig lagpokerturnering också med skattkärr. Prestigefullt som attans tytdligen, det vore ju nice o vinna det. Får se hur det blir med barnvaktandet också, det löser sig. Det ska tydligen festas ockå imorrn......nån som stod o skrek igår på träningen, EROTIKMÄSSA....

Aha tänkte jag, då vet vi vart laget ska efter pokerturneringen då!.....jag har faktiskt aldrig vart på nöjesfabriken denna berykade helg, dock hört både det ena och andra ryktet om vad som händer/hänt så jag vet inte riktigt vad som förväntas?

På söndag blir det nog en tur till K-Hamn....det ska kalasas nu igen, fast i sep är det bara 2 kalas....bra det. Faaaan det är inte länge kvar till jul ju!

Veckans erbjudande!

* 26/12 bussresa till göteberog. Destination: Skandinavium
FBK-Frölunda......Ska ni med? Vi har buss och biljetter bokade och detta är således ingen resa där vi beblandar oss med resterande "fans" i wolfpack.....priset är 450:- Hör av er!

Nej, nu ska jag fortsätta tvätta och diska....

Ciao!

//Sniper-H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte alls lik lady gaga... Hur kan du tycka det?

Sniper-H sa...

hehe, jorå, faaan såg en bild o då va ni skitlika med snedlugg o allt...