måndag 22 september 2008

Tiden går....

Hejsan!

Har ni tänkt på hur fort en vecka kan gå när man inte gör nått meningsfult men ändå har mkt att göra....Tes, jag har vart sjuk hela helgen o skulle ändå jobba väldigt mkt, jag tänkte att detta kommer bli mitt livs längsta o segaste helg någonsin, men då flöt det på istället o det fanns o göra hela tiden + att jag fick springa o snyta mig stup i kvarten också iofs....

veckan som gick den bara sprang förbi den också, fråga mig inte hur....

Så vad ska hända denna vecka då? Äntiligen seriepremiär på fredag och då åker vi till underbara Årjäng.....hahaha vilket flyt va o behöva åka dit o spela match 19.30 en fredag...

Nu gör detta inte så mkt för på lördag ska jag vara barnvakt på dagen åt min systers små busfrön, då får man vara duktig morbror o gå till lekparken oaktivera barnen....Sen får det nog bli lite lördagsgodis också.....Fast inte som förra gången då de hade godis i en vecka efteråt hehehe

Är ju van o köpa åt mig själv ju, det blev kanske lite mkt.

Lördag kväll är dock inte bokad ännu vad jag vet, men det ska jag aldrig vara säker på...hmmm
Den kanske är det trots allt nu när jag tänker efter....

jaja, vi ses o hörs...

Ciao!

//Sniper-H

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig morbror :)

Sniper-H sa...

jajemen....Det vet du! :-D

Anonym sa...

Erotikmässa