onsdag 3 september 2008

Ibland undrar man!

Ska vi räkna in helgen tro?.......hmmmm få se nu?

Just ja, först va det fredag, pokerturnering med CPT, åkte på en skithand, va så nära finalbordet o gud vet att jag behöver degen, ligger ändå 4 000 plus på pokern som jag tog ut förra veckan....han är shyrre K som har CPT, för extra inköpet bjuder han chasgamet på öl, sprit eller en virre om man så behagar, alltid trevliga tillställningar det där.

Jag o L bestämde oss för att vi skulle ju ut efteråt....hahaha 01.00 klev vi in på koriander, SMART! han med två snabba groggar iaf.....blev lite dans med X:et som också va där, sen hemgång......

Lördagen va det match med Skattkärr, riktigt kul o se utvecklingen, det finns ppotential nu tycker jag, vi kanske blir ett LAG. Sen va det direkt till A inflyttningsfest i viken....där blev det trollerier o massa vin o sprit...dricker numera två sorters vin....Rött Vin och Bränt Vin hehehe..


BMB blev en annan historia som inte passar sig o berätta här, man kan väl säga som så att jag gav min jackbilljet till hon i garderoben direkt när jag hängt in jackan o sen gick jag in o dansa, på den nivån va jag i rusningstillstånd.....men det finns några roliga saker o berätta ifall ni vill veta..

Va en riktigt rolig kväll iaf......fick min nya dator i helgen också, gött med en ny snabb en...

Så va min helg kortfattat, hur va er?

hejsvejs...

PS: skulle igentligen skriva om nått mer personligt idag, men början blev annorlunda så DS

//Sniper-H

Inga kommentarer: