torsdag 4 september 2008

Ska man skratta eller gråta?

Idag har jag nog vart på dagis igen, eller hur var det nu? Nej just det, jag va på jobbet men vissa verkar tro att det är ett dagis....De agerar som 5 åringar i trotålders som ska ge igen o leva faaan..

Jag skiter verkligen i det o jag sjunker inte til den nivån och vill inte bli inblandad i andras meningsskiljaktligehter

Min förhoppning är dock att vederbörade kan fokusera på sitt o kliva ut från sandlådan....sopa din egen trappa först innan du gnäller på att grannnens är skitig.

Sen undrar folk varför man funderar starkt på o byta jobb.

En jävla parodi är vad det är.....Och som lök på laxen...

Min remiss till tandkliniken blev returnerad till min tandläkare, det va en ofullständig undersökning så nu måste jag dit två gånger till på fre och tis...KUL, not......helt otroligt..undrar vad det slutar på detta...

En possitiv grej bara.....Det ser riktigt bra ut i innebandyn, alla drar åt samma håll, skit kull verkligen tycker jag......

Vi höres o sånt..kram o sånt..Ciao!

//Sniper-H

Inga kommentarer: