tisdag 30 september 2008

PS: Helgen...

Vi hade ju lagfest o årliga pokerturneringen på lördagen. Det blev ju lite av ett antiklimax. Utslagen ur pokern på en 4% dragning när jag i princip satt på nötterna.......sån är pokern ibland.

Sen blev det en jävla fest och vi hamnade som sagt på Nöjes där en av de blekaste erotikmässorna genom tiderna gick av stapeln. Så mkt kommer jag ihåg iaf, men sen är det värre med den saken...

Vaknade på söndag morron istället och ser att mitt visa kort och AMX ligger på golvet i hallen...jag har inte kollat än hur mkt det gick, hade med 1200 ut och de va ju också borta iaf.....man bävar ju lite, hoppas vi hade kul iaf.....Nu blir det lugnt till helgen iaf vad jag vet, inget planerat heller.

Nu ska vi strax på träning igen, vi höres...

//Sniper-H

Inga kommentarer: