torsdag 28 augusti 2008

Dagens skörd!


Hejsan igen!

Visst vore det gött med ett par riktiga fruktdrinkar, hade nojan på dessa för ett tag sedan o körde stenhårt på sådana.
Just dessa innehåller vodka, hallon, björnbär, apelsinjuice och vaniljsocker......riktigt smarrigt.

Idag har det vart en snabb dag på jobbet, gått fort som attans..

Dagen började dock med att den där f-bannade gubj-l som kör stadsbussen kom försent så jag missade min buss som går till jobbet...Tur att C skulle ta bil idag då så jag kunde åka med honom.

Ikväll är det pokerturnering på Unibet, 5 st är vi från jobbet som ska spela på ett privat bord som jag fixat ihop. Skaplig prestige i den turneringen eller?

Vi får se imorrn hur det gick. Jag siktar på topp 2 iaf, det ska jag igentligen fixa, men de kanske har lite tur de där underdogsen...

Inte hört nått spännande från nån heller? händer det inget i era liv?

Ciao!

//Sniper-H

2 kommentarer:

Anonym sa...

de va väl en msyig design:) kör på den! känns mer ..personlig jag vet inte..
de där drinkarna var farligt smarriga:D

kram

Sniper-H sa...

hehe, javisst är de farligt goda de där...Låter bra detta...

Kram