tisdag 26 augusti 2008

Hoppas ni lyckas...jag vill det!

Hejsan!

Jag känner några tjejer som jag hoppas lyckas med det som de tar för sig nu framöver, jag vill att det ska gå bra för er allihop.

A: Svikare som du är så hoppas jag att allt blir toppen:
M: Häng i nu o lyck till med pluggandet, jag vet at du fixar det, du är nog tjurskalliggare än vad man tror....kör hårt tjejen.
S: Hoppas du klarar allt o blir den där klockrena författaren o vinner Nobelpriset.....Det vore skitkul, faktiskt.
Kecka....Kom igen nu, fixa uppstatsen så allt blir klart o fixat så har du klarat det där hindret o så kan du bara köra framåt....

Hoppas ni lyckas alla 4a......Det unnar jag er. Ciao!

//Sniper-H

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du tänker på mig!:) har fortfarande inte mailat handledaren..men bestämt att jag ska göra om en del. I will need you help again..be sure of it *S*

Anonym sa...

tackar! jag ska nog lösa det här..bara måste komma över mig själv liksom.

kramar

Sniper-H sa...

Jag hjälper till vetu....Och Marie...I have faith....Hoppas du lyckas häng i!

Kram på er.

Anonym sa...

Det är inte lätt att vara den Mattias:) Mén mig behöver du inte lyckönska (men tack för fina ord) eller ta hand om...det räcker med att du finns! MDU