söndag 17 augusti 2008

Utelämna?

Funderade sedan idag på hur mkt man ska lämna ut i en blogg, den går o googla tex o jag har väldigt nyligen läst en del bloggar där väldigt personliga grejer framkommer....

Jag vet inte, ibland skriver jag ganska tungt om mina känslor här o har gjort det en period om en person som betyder väldigt mkt för mig.

Jag skriver inte med namn, det är faaan inge bra det tycker jag, en initial funkar ju för det kan ju likosm va vilket namn som helst ju.

Vad tycker ni? hur personlig ska man vara i sin blogg?

Over and Out

//Sniper-H

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skriver du inga namn på folk kan du väl vara hur personlig som helst.

Anonym sa...

jag ville skriva allt om mig själv för jag var trött på att skriva runt saker hela tiden. sen om det är så smart går defenitivt att disskutera. Men vettefan om det går att googla fram den iallafall.

Men värt att vara försiktig kanske.

Jessica sa...

jag tycker du verkar vara en jättefin och mysig person. kom in på den här bloggen av "misstag" och har kikat runt lite, blev väldigt berörd av flera inlägg. jag tycker inte att du skriver något som du ska skämmas för! du lämnar ju inte ut några namn, och inte ditt heller vad jag sett.men en fråga bara, är det du på bilderna? i så fall är du inte bara fin inuti;-) kram Jessica

Sniper-H sa...

Tack för kommentarerna.....och ja, det är jag på bilderna som svar på din fråga. tack tack.

Anonym sa...

varsågod!:)//Jessica